Zakup i montaż windy towarowej.
ZAKUP I MONTAŻ WINDY TOWAROWEJ
Wysłane przez PUHP MIECZYSŁAW
Numer projektu:
RPPK.01.04.01-18-0324/15
Rodzaj zamówienia:
Dostawy
Zamawiający:
PUHP MIECZYSŁAW SŁOMA, Rozbórz 55637-200 Przeworsk
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
ZAKUP I MONTAŻ WINDY TOWAROWEJ
Parametry windy to: Udźwig minimum 300 kg, powierznia kabiny w mm minimum 900 x 1300.
Zgodnie z posiadaną prze inwestora dokumentacją techniczną i pozwoleniem na budowę.
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
Kod CPV:
42416120-2
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
- posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia
- posiadają doświadczenie odpowiadające przedmiotowi zamówienia
- dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
Za spełnienie powyższych warunków Zamawiający uzna dołączone podpisane oświadczenie, oraz odpis uprawnień.
WYKAZ OSWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MA DOSTARCZYĆ WYKONAWCA W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
1) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków postępowania.
2) Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.
3) Wykaz 3-ch montaży wind towarowych, odpowiadających wymogom wskazanym w zapytaniu ofertowym, wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert.
ZŁOŻONA OFERTA POWINNA ZAWIERAĆ CO NAJMNIEJ
- nazwę i adres oferenta,
- opis nawiązujący do cech wyszczególnionych w zapytaniu ofertowym,
- termin wykonania/dostawy przedmiotu zamówienia,
- wartość przedmiotu zamówienia (netto oraz brutto w PLN)
- termin ważności oferty, podpis i pieczęć oferenta,
- oferta powinna być złożona w formie pisemnej w zamkniętej kopercie.
- oferta winna być sporządzona w języku polskim.
- wszystkie załączane kopie dokumentów powinny być potwierdzone za zgodność z oryginałem.
MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT
1. Podmioty zainteresowane realizacją projektu prosimy o składanie ofert w wersji papierowej w zamkniętej kopercie PUHP MIECZYSŁAW SŁOMA, Rozbórz 55637-200 Przeworsk
2. Termin składania ofert w odpowiedzi na zapytanie ofertowe upływa dnia 19.01.2017 r o godz. 10:00.
3. Oferty złożone po wyznaczonym terminie zostaną zwrócone bez otwierania.
4. Za datę złożenia oferty dostarczanej pocztą lub kurierem uważać się będzie datę dostarczenia oferty do Zamawiającego.
5. 6. Otwarcie ofert o godzinie 10.00, 2017-01-19 w siedzibie firmy:
Firma Usługowo-Handlowo-Produkcyjna Mieczysław Słoma Rozbórz 556 37-200 Przeworsk
Oferenci mogą być obecni przy otwarciu ofert.
Link do ogłoszenia na stronie zamawiającego :
https://zamowieniarpo.podkarpackie.pl/ogloszenia
http://piekarnia-rozborz.pl/strona_glowna/?view=17
KRYTERIA OCENY OFERT, ICH ZNACZENIE (WAGA) ORAZ OPIS SPOSOBU PRZYZNAWANIA PUNKTACJI
Sposób przyznawania punktacji
1. Cena - 70 pkt. najniższa zaoferowana cena / cena oferty badanej x 70 pkt.
2. Deklarowany termin zakończenia robót - 15 pkt.
- termin do 31.03.2017 - 15 pkt.,
- termin do 15.04.2017 - 10 pkt.,
- termin do 30.04.2017 - 5 pkt.,
- pozostałe - 0 pkt.
3. Gwarancja - 15 pkt.
- gwarancja na 4 lata - 15 pkt.,
- gwarancja na 3 lata 10 pkt.,
- gwarancja na 2 lata 5 pkt.,
- pozostałe - 0 pkt.
Liczba punktów za poszczególne kryteria zostanie zsumowana i będzie stanowić końcową ocenę oferty. Zamawiający dokona wyboru oferty, która spełnia określone warunki i uzyska największą ilość punktów.
INFORMACJA NA TEMAT ZAKRESU WYKLUCZENIA
W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
Warunki zmiany umowy:
WARUNKI ZMIANY UMOWY
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany warunków umowy zawartej z wykonawcą wybranym w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku wystąpienia dodatkowych robót, nie przewidzianych w projekcie, za zgodą obu stron w formie aneksu do umowy.